Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

الاثنين، 8 نوفمبر 2010

يوووووووووه نسيت


يادي النيييلة عليا نسيت ااقول على حاجة مهمة
الشامبو الصابون اشي شاور اشي معجون بفرشاة ومعجون حلاقة بمكنة حلاقة ومعرفش مطهر اسنان وشوية مطهر بتاع........

المهم يعني اقصد انا ايه بالكلام ده يعني الحاجات دي بنرضها فين؟؟؟؟؟؟
في رشاقات كورنر كده بلاشتيك الوناتها كتير وحلوة هاتي واحدة لون حمامك
او تتناسق مع لون حمامك وعلقيها باي كورنر وحطي فيها الحاجات دي بنظام
طبعا في بخاخة فيها شوية ماية وشوية كلور وشوية ديتول على طول تكون في الحمام لزوم التطهيروعلمي صبيان البيت وراجل البيت ينضفوا ويفشوا بالفاشفش فشاش (البخاخة يعني) بعد البي بي سوري على الطريقة في الكلام بس عشان اوضح
حاجة كمان يا ست البيت يا شاطرة يا واعية طبعا في عوليقة ورا الباب ياريت اول باول تشيلي بئا الهدوم اللي ورا يعني بنطلون او منطلون على اي نطق واي حاجة خارجة م اللي بالك فيها شيليها
ويوميا الحمام يتنضف محدش يقولي انا دعكته امبارح وخلاص ومات الكلام وانتحر الحوار لا بالله عليكم الحمام كل يوم يتنضف مش التنضيف اللي فوق لااااااااااا يعني يتنضف يوميمايعني نغسل القاعدة والحوض ونحك الارض بفرشاة البلاط
والفوووط
محدش يقولي انا بستحمى وادلقها ع المنشر اهويها وارجع استخدمها فطريات بئا وتنيا
لا الفوطة اللي نستخدمها ونستحمى بيها تتهوى اه ووتترمى في سبت الغسيل ونطلع نضيف
دي بئا صورة الحمام

طبعا انا كان نفسي اوريكم الستارة بس انا وريتكم حته منها خوفا من ردود افعالكم



ومتنسوش غسيل الخلاطات يعني الحنفيات ماية وملح لمون او ماية وبيكربونات ومش هقول على اللي بيحصل شوفواالنتيجة بنفسكم
انا هفضل لوك لوك كتير
دا انا حتى صداع وبرغي
متسيبوش المدونة دي واوعوا تروحوا في اي حتة هتلاقوا هنا كول حااااااااجة
والله المستعان

1 التعليقات:

doaawael يقول...

نسيتى اية يا دودى
اة
كل سنة وانتى طيبة

إرسال تعليق

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - sherif alnaggr | Blogger Templates | تعريب وتطوير : شريف النجار