Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

الأربعاء، 11 مايو 2011

تنضيف دولاب المطبخ بالصووووور

مسكت البرطمنات دي على 3 ايام بانضف كل يوم شوية برطمانات ماعرفتش افضيهم كلهم مرة واحدة وانضفهم مرة واحدة نظرا ان البيت صغير ووكمان العيال وابو العيال فكنت بحاول الم الموضوع ومسكت المفرش غسلته ونشرته وعلى ماينشف كنت مسكت الدولاب من جوه عدمته العافيه تنضيف اشيك اشيك حتى استغااااااااااث وطبعا الخلاط انا كنت منضفاه يادوب لمعته بس من برة ونشفته
ودا صورة اول رف

 انا حطيت هنا البرطمانات اللي باستخدمها دايما اثناء الطبخ وحطيتها جنب البوتجاز عشان الدولاب ما يبتهدلش من كتر الفتح والقفل واسهل بالنسبة لي كتييييير..دا زائد انه وفرلي مكان ومساحة جوة الدولاب اقدر ابرطع فيها  واتمطع ان امكن
الازازاة ام بزبوز دي فيها الخل
والشوكتين الخشب دول اخر باكورة اعمالي الفنية اللولبيه والبركة في ثنية وشكرية
 اما الصورة دي انا كنت رسماها وانا لسه بنت كنت معلقاها في اوضة الاطفال خدتها وحطيتها فوق الاكياس السودة بتاعة الزبالة


0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - sherif alnaggr | Blogger Templates | تعريب وتطوير : شريف النجار